۳/۰۸/۱۳۹۴

یکی از اعضای گروه موسیقی کپنهاگمون دیروز صبح برام پیغام گذاشته که هرموقع وقت کردی تماس بگیر باهام می‌خوایم یه برنامه بذاریم احتمالا. از دیروز هنوز نتونستم ذهنم رو جمع و جور کنم که چی باید جواب بدم. بی نهایت دلم می‌خواد و از لحاظ روحی احتیاج دارم به این کار، ولی اصلا نمی‌دونم چقدر شدنیه. فکر می‌کنم نمیشه برای تمرین برم راه دور هنوز، نمی‌دونم میشه واقعا همه‌ی تمرینها رو با اسکایپ مثلا باهاشون باشم؟ قبول می‌کنن؟ نمیشه قول بدم و وسطش ببینم نمیشه. حالا کلا هم نمی‌دونم کی و چی و چطوره برنامه ولی اصلا دلم نیومده جوابش رو بدم هنوز و باهاش حرف بزنم، از ترس اینکه بفهمم جوابم باید «نمی‌تونم» باشه. 

۳ نظر:

  1. چقدره معمولا طول هر جلسه تمرین؟ اگه کسی هست که بشه بمونه پیشش و فقط مساله شیر دادنه می‌تونی پمپ کردن و اینا رو امتحان کنی. اگه بیشتر خسته‌ات نکنه کلا خیلی خوبه آدم به جز بچه‌داری یه چیز دیگه هم تو برنامه‌اش باشه.

    پاسخحذف
  2. نه خسته نمیشم مطمئنا رویا، یه صبح تا غروب ولی طول میکشه با رفت و آمدش. مشکل شیر رو میشه حل کرد، ولی خیلی وقتها یه گریه‌های شدید یا بهانه‌گیریهای بی دلیلی داره که فقط با زیرسینه‌ی من بودن آروم میشه. اونها نگرانم می‌کنه بیشتر.

    پاسخحذف
  3. حالا تماس بگیر و از جزئیاتش باخبر بشو... شاید به این سختی نباشه که تصور می‌کنی... بیین اصلاً نیازی که دارن چیه، برنامه‌شون چیه...

    پاسخحذف

Web Stats