۶/۱۷/۱۳۹۶

- شنیده بودم، ولی اولین بار بود که در مورد خودم اتفاق افتاد. توی تمرین گروه یه چیزی برای نحوه‌ی تموم کردن قطعه‌ها پیشنهاد کردم، یکی دو نفر (که خانوم بودند) باهام موافق بودن، یکی از نوازنده‌ها ولی گفت نه دیگه ول کنید و عوضش نکنیم و....بعد چندروز بعدش یه نوازنده‌ی دیگه که آقا هم بود بهمون اضافه شد و اون هم دقیقا پیشنهاد من رو برای تموم کردن قطعه‌ها داد و اون نوازنده‌ی قبلی خیلی هم استقبال کرد!!!

- با یه آدم اهل موسیقی تازه آشنا شدم و هنوز نمی‌دونم برخوردم باهاش چطوری باشه. توی اولین برخورد جدی‌ای که باهم داشتیم و در مورد کار حرف زدیم و اینکه آیا بشینیم چندتاقطعه باهم کار کنیم یا نه یا یه برنامه‌ی کوچیک باهم بذاریم و.... آخرش یه احساسی داشتم که انگار یه چیزی اشتباهه، یه چیزی هست که حس خوب و درستی بهم نمی‌ده در مورد این آدم. کلی تو ذهنم دنبال دلیلش گشتم تا فهمیدم چیه. کسیه که به راحتی می‌تونم بگم خیلی کمتر از من بلده و خیلی غیرحرفه‌ای تره، ولی در کمال آرامش می‌تونه ادعا کنه خیلی بالاتره و یاخودش رو در موقعیت چک کردن من قرار بده! من هم به خاطر خلق و خوی ساکت و غیررقابتی و غیرشلوغم میذارم اینکار رو بکنه چون برام مهم نیست اون جایگاهی که اون هول شده برای گرفتنش و حتی فکر می‌کنم اشکال نداره شاید اون احتیاج داره به این حس....ولی در نهانم هم اذیت می‌شم از اینکه چرا لحظه‌هایی که می‌تونن خوب و ساده و خوش بگذرن رو آدمها الکی آلوده می‌کنند برام. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Web Stats